Direktlänk till inlägg 27 november 2008

-->Tyskland

Av Mimmi - 27 november 2008 14:41

Såååh nu kom dagen då jag måste åka till Tyskland... E jätte trött och har inte lust, kanske jag har roligt sen när jag kommer dit.. Man kan ju hoppas :) Mamma ville shoppa på julmarknaden i Düsseldorf såå nu åker vi då hela familjen dit.. Skall först ta mig till Hangö och sen på natten åker vi till flyge och så tadaaa landra vi hoppeligen i Tyskland på morgonen. Vi slipper först till hotellet typ 2 på dagen och flyge landar redan 8 på morgonen såå det blir att bära omkring på alla saker i stan i några timmar. Och jag är inte den som är så bra på att ta med lite saker... Så det kommer att bli jobbigt! Men NU ska jag sluta gnälla jag måste tänka positivt. Det är inte alla som slipper på julmarknad till Tyskland med sin familj :DD Skulle kunna åka till Berlin imorgon istället och se på Offspring, men nej det dög inte för mina föräldrar.. Kanske jag kan sneaka ut mig hahah :) eller sen inte...

Joo! Nu måste jag skynda mig till Hangö bussen så att jag hinner sova lite i Hangö innan bilresan mot flyge börjar :)

Auf Wiedersehen (min tyska suger ****)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 december 2008 11:47

Började blogga pånytt på ett annat ställe igår.. Kolla gärna in mymlan.blogg.se (: CYA Ciao!  ...

Av Mimmi - 26 november 2008 06:19

Kan int tro att ja kan säga det här, men jag har för mycket tid idag på moronen!! Tänk jag skulle ha kunna sova lite längre... Uschimej.. Men hej jag har för en gångs skull tid att skriva någo inspirerande hit till bloggen :) Klippte faktist håre ig...

Av Mimmi - 17 november 2008 20:40

Jag har lackat om mina naglar 5 GÅNGER!! Alltså genast när jag tror att de har torkat så tar dom i nånstans och så e dom gäggiga igen... Herregud nog e d jobbit att va flicka.... Suck.. Jag behöver sömn :)...

Av Mimmi - 17 november 2008 17:07

Ha äntligen orka dra mig hem från Sibbo :) eller jag va re faktist 5 min hemma på moronen före skolan! Somnade i bussen till Helsingfors så jag åkade lite för långt och så kom jag lite försent till skolan, vupppsiduppsi.. Men jag satt endå längre kva...

Av Mimmi - 16 november 2008 17:27

Tjenix! Sitter i Sibbo ännu fast de va meningen att ja sku fa hem på lörda moron :D eller jag va en snabb runda hem när jag förde min bror till tågstationen, hann redan byta till pyjamas (fick så mycket sömn igår NOT) men sen så skrev Meelo att jag s...

Presentation

Omröstning

Vad skulle du häldre leva utan mp3 spelare eller telefon?
 Mp3 spelare
 Telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards