Direktlänk till inlägg 9 november 2008

3 Doors Down live @ Helsingfors Ishall

Av Mimmi - 9 november 2008 10:10

3 Doors Down - Here Without You @ Helsinki 8.11.08

Vilket roligt veckoslut jag har haft :D På fredan kom Meelo och Tese till mitt och så satt vi i min lägenhet med en flaska tequila och singstar! Nice :) stackars tessu som ramla av stolen hahha! Finns en bild på det här nere, För det tycker hon ju om...
På lördagen var jag först in till stan med Tese och träffa mina föräldrar och åt på grekisk restaurang sen åka vi tillbaka via mitt och så bär det av mot ishallen och 3 doors down<3 vi hade ståplatser och fick perfekt plats helt längst fram.. Tills en 2 meter lång typ och hans kompisar skuffa undan oss.. Men han försvann konstit mitt i konserten och vi fick tillbaka våra platser! Vi va typ 10 cm från att röra sångaren :( han gick nere i publiken och vi va bara där "var e han" och mittiallt stod han framför oss :D Men dom var helt superduper live!! Helt sjukt!! Och dom spela alla dom bästa låtarna Here without you förstås, Be like that, Kryptonite, Landing in London, Train, Let me be myself, It's not my time och jaa många fler.. Mina öron for i lås, får väl skylla mig själv när jag inte använde öronproppar... Inte så smart när man står helt brevid högtalarna :D Men nu mår mina öron bra i alla fall och jag kan lyckligt höra på allt jag bandade under konserten! Kanske får lite bilder av Tese senare som jag kan sätta in? (Vet att hon tjuvkikar på min blogg så hon kommer att se min fråga :P) Själv tog jag bara bilder med min usla kamera på telefonen, videon och ljudet blev bra ändå men bildena var värdelösa.. Tänkte att jag efter Simple Plan inte i onödan skulle ta med min kamera i fall de igen konfiskerar den när jag går förbi vakten.. När vi kom hem ville Tese se på film så jag satt på en film och efter 15 min hör man hur hon snarkar :D typiskt Lillan! Om ni undrar varför jag är vaken så här tidigt (är väl egentligen inte tidigt men) är det för att Tese skulle till tåget och kråta en massa här före hon åkte, svårt att sova då :) men nuuu ska jag i alla fall sova lite till!



 
 
Linus

Linus

9 november 2008 23:50

Jag försökte hitta till nån recension på 3 doors down konserten men ja lyckades komma in på din blogg istället :P så tänkte lämna en liten kommentar!

Jag va också på konserten och den var riktigt underbart bra! Jag stod typ 20m från scenen i mitten.. så hade riktigt bra syn därifrån :)

/ Linus

http://www.laaajnus.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 december 2008 11:47

Började blogga pånytt på ett annat ställe igår.. Kolla gärna in mymlan.blogg.se (: CYA Ciao!  ...

Av Mimmi - 27 november 2008 14:41

Såååh nu kom dagen då jag måste åka till Tyskland... E jätte trött och har inte lust, kanske jag har roligt sen när jag kommer dit.. Man kan ju hoppas :) Mamma ville shoppa på julmarknaden i Düsseldorf såå nu åker vi då hela familjen dit.. Skall förs...

Av Mimmi - 26 november 2008 06:19

Kan int tro att ja kan säga det här, men jag har för mycket tid idag på moronen!! Tänk jag skulle ha kunna sova lite längre... Uschimej.. Men hej jag har för en gångs skull tid att skriva någo inspirerande hit till bloggen :) Klippte faktist håre ig...

Av Mimmi - 17 november 2008 20:40

Jag har lackat om mina naglar 5 GÅNGER!! Alltså genast när jag tror att de har torkat så tar dom i nånstans och så e dom gäggiga igen... Herregud nog e d jobbit att va flicka.... Suck.. Jag behöver sömn :)...

Av Mimmi - 17 november 2008 17:07

Ha äntligen orka dra mig hem från Sibbo :) eller jag va re faktist 5 min hemma på moronen före skolan! Somnade i bussen till Helsingfors så jag åkade lite för långt och så kom jag lite försent till skolan, vupppsiduppsi.. Men jag satt endå längre kva...

Presentation

Omröstning

Vad skulle du häldre leva utan mp3 spelare eller telefon?
 Mp3 spelare
 Telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards