Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Simple Plan live @Helsingfors

Av Mimmi - 30 oktober 2008 09:00

Var och kollade på Simple Plan och Zebrahead igår, och det var sjukt bra!! :) Lite för varmt och lite för törstig men annors var det super.. Zebrahead spelade mina favoriter Hello Tomorrow, Rescue me och Anthem och Simple Plan spelade oxkså de flesta låtarna jag diggar! End, Save You och Take My hand var kanske de som jag tyckte mest om.. Harmar ganska mycket att jag inte fick ta in min kamera.. Säkerhetsvakten tyckt "Man får nog ha en kamera med men inte en systemkamera" alltså hallåå? Den är bara lite större än andra kameror So what?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 17 december 2008 11:47

Började blogga pånytt på ett annat ställe igår.. Kolla gärna in mymlan.blogg.se (: CYA Ciao!  ...

Av Mimmi - 27 november 2008 14:41

Såååh nu kom dagen då jag måste åka till Tyskland... E jätte trött och har inte lust, kanske jag har roligt sen när jag kommer dit.. Man kan ju hoppas :) Mamma ville shoppa på julmarknaden i Düsseldorf såå nu åker vi då hela familjen dit.. Skall förs...

Av Mimmi - 26 november 2008 06:19

Kan int tro att ja kan säga det här, men jag har för mycket tid idag på moronen!! Tänk jag skulle ha kunna sova lite längre... Uschimej.. Men hej jag har för en gångs skull tid att skriva någo inspirerande hit till bloggen :) Klippte faktist håre ig...

Av Mimmi - 17 november 2008 20:40

Jag har lackat om mina naglar 5 GÅNGER!! Alltså genast när jag tror att de har torkat så tar dom i nånstans och så e dom gäggiga igen... Herregud nog e d jobbit att va flicka.... Suck.. Jag behöver sömn :)...

Av Mimmi - 17 november 2008 17:07

Ha äntligen orka dra mig hem från Sibbo :) eller jag va re faktist 5 min hemma på moronen före skolan! Somnade i bussen till Helsingfors så jag åkade lite för långt och så kom jag lite försent till skolan, vupppsiduppsi.. Men jag satt endå längre kva...

Presentation

Omröstning

Vad skulle du häldre leva utan mp3 spelare eller telefon?
 Mp3 spelare
 Telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards