Alla inlägg under oktober 2008

Av Mimmi - 30 oktober 2008 09:00

Var och kollade på Simple Plan och Zebrahead igår, och det var sjukt bra!! :) Lite för varmt och lite för törstig men annors var det super.. Zebrahead spelade mina favoriter Hello Tomorrow, Rescue me och Anthem och Simple Plan spelade oxkså de flesta låtarna jag diggar! End, Save You och Take My hand var kanske de som jag tyckte mest om.. Harmar ganska mycket att jag inte fick ta in min kamera.. Säkerhetsvakten tyckt "Man får nog ha en kamera med men inte en systemkamera" alltså hallåå? Den är bara lite större än andra kameror So what?

Av Mimmi - 28 oktober 2008 14:31

Åh vad skönt med en ledig dag :D känns lite som om jag skulle vara sjuk så jag tog ett piller och nu känns allt bra igen haha :P
Ska försöka kolla igenom Brat Pack filmerna idag.. Eller har kollat på några tidigare och endel kunde jag inte hitta någonstans så jag ser på resten :) Brat Pack filmerna är kända filmer från 1980 talet som de mest kända skådespelarna på den tiden var med i.. Emilio Estevez, Anthony Michael Hall, Rob Lowe, Andrew McCarthy, Judd Nelson, Molly Ringwald, Ally Sheedy, Demi Moore, Charlie Sheen.. Andra som blev kända genom vissa av de här filmerna är Tom Cruise, Matt Dillon, Robert Downey och Patrick Swayze (Dirty Dancing<3) Några av filmerna är The Breakfast Club, Sixteen Candles, Pretty in Pink, St. Elmos fire, Class, Oxford Blues, The Outsiders, Young guns, Wisdom m.m Dom här filmerna är sååååh bäst, dom är så enkla att se på :) man behöver inte tänka och där finns inga extra onatruliga effekter! Och deras klädstil och hårstil är ju bara för härlig hehe. Dom kommer att leva länge ännu! Jag såg på Pretty in Pink igår och i dag har jag sett på Sixteen Candles.. Nästa är St. Elmos Fire tror jag :D Har sett Breakfast club så många gånger att jag måste ta en paus från den :)
Jepp men nu stänger jag internet och sätter på VCL, BYE :)

Av Mimmi - 27 oktober 2008 17:56

Alltså varför kan finska idol inte vara lika bra som svenska? Jag förstår inte, hur lyckas finnarna alltid förstöra allt som kanske möjligtvis kunde vara bra? En halv miljon människor ser på idol i finland och endå så är det bara skit??? ÅÅÅåh tur så kan man kolla på svenska på fredagskvällarna<3 Håller på Anna och Lars just nu :)

Av Mimmi - 25 oktober 2008 16:36

14 dagar kvar tills jag ser 3 doors down live @Helsingfors <3

Av Mimmi - 25 oktober 2008 16:25

Jaaa måå hon leva jaa måå hon leva tamtidadam jee jag fyller 17,69 år idag! :D bara 0,31 år more 2 go :)

Va idag till kosmetologen och kom hem med ett rött ansikte eftersom hon ha klämt på varje jävla punkt i mitt fejs.. Hoppas det ser bra ut imorgon i alla fall :P Idag skall jag annors och käka lite pizza med min vän Lillan bara hon skulle slippa hem från jobbet snart!

Usch nu tappa jag lusten att skriva :D

Ciao!


Av Mimmi - 23 oktober 2008 09:25

Sjöscouten-08


Harmoni skall det bli om vi alla stämmer i

Vi kan vissla vi kan tralla vi kan sjunga

Vi kan alla stämma i i denna sjöscoutmelodi


Meelos feel att jag har denna låt i hjärnan nu... För hon börja vissla på melodin och nu e den fast klistrad i mitt huvud

Av Mimmi - 23 oktober 2008 09:03

Tjena Penisar!

Såååh just nu sitter jag på en nätkommunikation timme och min lärare håller på att tappa närvena totalt! Bara för att jag prata lite me Lindus... Skitso... Men hej man kan it allti va perfekt? Har just visat upp min underbara version av Takidas hemsida som jag gjort i Photoshop :P Nu skall jag börja följa med lite mera på timmen så istället för att srkiva skall jag spela lite poker på facebook tsss :)

Av Mimmi - 20 oktober 2008 20:53

Åre/Duved 2006


Jag längtar efter snö så att man äntligen kan fara ut i backen<3 Min snowboard har inte blivit använd sen typ mars/april :( men snaaart!!! Hoppas att det skulle komma snö i år och inte bara slask! Och så hoppas ja på ett jullov eller sportlov i Ruka eller Åre det här året! Tills dess lite Heikki Sorsa videon och gamla foton!

Presentation

Omröstning

Vad skulle du häldre leva utan mp3 spelare eller telefon?
 Mp3 spelare
 Telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards